Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


ÜZENŐFAL

2008.06.18

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Hétféle Boldogasszony kultusz

(Huss, 2010.03.04 20:38)

Ti biztosan tudjátok a Hétféle dolgot mit értenek alatta? Köszönöm előre is hajrá. Sajnos nem sikerült érdemben semmit sem találnom.

Többet szeretnék tudni

(bea.baloghmail@mailbox.hu, 2010.01.09 17:46)

Nem tudom miért, de 6. hónapja vissza- vissza térek a hasonló tartalmú honlapokra (bár ez teljesen egyedi). Ha lehetséges, akkor többet szeretnék megtudni a magyar őstörténetről, ürülnék, ha ajánlanának valamit, vagy valakit.Ürülnék egy személyes találkozásnak is. Balogh Beáta történelem szakos tanár, újságíró

Jozsónak

(Hunasziz, 2010.01.05 21:58)

Kedves Jozsó!

A Yotengrit egyházzal kapcsolatosan valószínű, hogy félreértettél. Én nem az egyházat ítéltem meg. Azt írtam akkor, hogy az ami a Nyírkai jóslattal kapcsolatosan, mint magyarázó szöveg le van írva számomra elfogadhatatlan. Mégpedig azért, mert alapjaiban teljesen másként értelmezi, mint ahogy az én olvasatomban értelmezhető.
Nem szeretnék más vallás számára esetleg sértő megnyilatkozásokat tenni, ezért nem részletezem, hogy mivel nem értek egyet.
Én Máté Imre szavaival élve "ázsianosztalgiával hódító nemzetnacionalista" vagyok, aki szerint Jézus nem zsidó volt, és "alacsony műveltségi szintemnél fogva", Mani öspörös számomra szent.
Azt a sort pedig, mikor azt idéztem, hogy ezek a sorok az Ősök üzenetét közvetítik azért írtam le, mert mindenkinek vannak Ősei, de az én Őseim ilyen üzenetet nem küldenének nekem.
Az, hogy Kózsdi Tamás kinek az üzenetét közvetíti, megint az Ő dolga. Ennek úgy érzem az Arvisurához nincs köze. Hogy kutatja azt, nemes szándékra vall. Mindenkinek csak a javát szolgálhatja az Arvisura kutatás.

Azzal teljesen egyetértek, hogy Egységünk az nincs. Talán az is baj, hogy az "igaziak" még a színfalak mögött vannak. Legjobban Alföldi Géza: Vezér című verse példázza ezt. És a vers vége talán a megoldást is megadja.

Szeretettel

Hunasziz

jozsob@gmail.com

(Jozsó, 2010.01.05 11:00)

Kedves Hunaszisz!
Végig böngészve honlapját és üzeneteit a következőt
kívánom megjegyezni, a Yotengrit egyházat megítélni, illetve egymondattal elvetni felületességre vall.
Az alább említett cím nem ad megfelelő képet, kiragadott rész, ez olyan mint ha én a jeles Arvisura kutató Kozsdi Tamást a következő link alapján akarnám bemutatni valakinek:
http://www.kozsditamas-terhirado.eoldal.hu/cikkek/blog/jar-hun-a---kapcsolatfelvetel-lehetosege
--------------------------------------
Az Arvisurába az a "szép hogy minden jelentős nemzetség - népség rokonunk" - és mégis egyes egyedül állunk a nagy világban jelenleg!
A megértésről és párbeszédről papol minden Nemzeti érzelmű, csak nem e szerint cselekszik!
Nem tudom hogy képzelik az egyes képviselők azt a nagy NEMZETI EGYSÉGET a másik fél megismerése nélkül?

Áldás-békesség

dsfgd@sdfs.ko

(Én, a Jeti, 2009.12.07 01:23)

Látogass el a Pokol Studio megújúlt oldalára!

http://pokolstudio.site11.com

csuhaj@freemail.hu

(ihaj -csuhaj, 2009.12.06 18:59)

szabozsnak
Tévedés,hogy a sokszínűség erősítene,hacsak nem a széthúzást,a rosszat.Láttál már vegyes erdőt ahol az azt alkotó fák egyike sem képes akkorára nőni,mint ott ahol csak egy bizonyos fajta él? Nem látod,hogy amelyik országban több nép él annyi érdek ütközik?Láttál már egymással barátkozó oroszlánt és gepárdot.Ha ehhez hozzá veszed,hogy van tájidegen nép amelyik nem is akar az őshonos néppel egy irányba húzni,sőt ellene tesz,akkor mit erősít a sokszínűség?

Válasz "eandzsi"-nak

(Hunasziz, 2009.09.15 13:20)

Kedves Érdeklődő!

Kérésednek eleget téve felcímkéztem az Élettér sorozat képeit. Ha megnézed őket, megjelenik egyben az is, hogy hol készültek.

eandzsi@freemail.hu

(Belső csend, 2009.09.14 12:04)

Kedves Hunasziz!

A Fotók - Föld - Élettér sorozat képei hol készültek?

Égiszekérnek

(Hunasziz, 2009.09.11 13:10)

Kedves "Égiszekér"!

Mi nem vagyunk egyesület, sem alapítvány. Nem tartozunk semmilyen szervezethez sem. Amolyan "virtuális" összekapcsolódás van közöttünk, s nem érezzük azt, hogy valamilyen földi szervezetet kellene ahhoz létrehozni, hogy a "dolog" működjön.
Kérlek írj levelet a hunasziz@citromail.hu-ra, s a többi megbeszéljük "magánba".

Szeretettel

Hunasziz

GYŐR

(Égiszekér, 2009.09.10 11:03)

Jó lányok!
A vezérek születnek!
Hogyan lehet hozzátok,közétek belépni?

Szabózs-nek

(Hunasziz, 2009.09.04 20:46)

Kedves Testvér!

Természetesen nem haragszom. Szíve joga mindenkinek abban hinni, ami lelkéhez a legközelebb áll. Én is így teszek.

Szeretettel

Hunasziz

Hunasziz-nek

(szabozs, 2009.09.04 13:16)

Kedves Testvérnéném!

Szavaidat megértettem, de ha nem haragszol nem értek vele teljesen egyet.
A sokszínűség, más véleményen valóság inkább erősítő jellegű, ha egy irányba megyünk, ha egyet szeretnénk pl. az ország, nemzet szintjén, felemelkedésén.

Áldás-Békesség-Szeretet kísérjen útadon

Szabozs-nek

(Hunasziz, 2009.09.02 13:51)

Köszönöm szavaidat, s örülök hogy megértetted, amit leírtam!

Szeretettel

rehabinfo@rehabinfo.hu

(szabozs, 2009.08.31 20:10)

Kedves Testvérnéném!

Jó érzés, olyan emberrel beszélgetni, aki megtalálta Önmagát, és megéli azt.
Csak azt kívánom néked, legyél az aki Vagy, és éld meg a mindennapjaidban.

Áldás-Békesség-Szeretet kísérjen útadon

Szabózs-nek

(Hunasziz, 2009.08.30 15:27)

Kedves Testvér!

Én gyökereimet az Arvisura által találtam meg. Így már nem keresem, mert megtaláltam. Ezt az érzést leírni nem lehet, csak megélni. De mint minden ez is egyéni, hogy ki milyen módon találja meg.

A Nyirkai Jóslat magyarázata az én Hit- és értékrendenbe nem fér bele, így nagy valószínűséggel ezek után a Yotengrit könyveket sem fogom elolvasni.

Igazad van, sok helyről lehet információt gyűjteni. És abból kialakulhat valami, ami az egészhez közelít.

Az Égiek segítik az embert mindennapjaiban ez is bizonyos!

Szeretettel

Hunasziz




Hunasziz-nek

(szabozs, 2009.08.30 10:39)

Kedves Testvérnéném!

Legyen az bármilyen könyv, mind minden Kereső embernek nem egyedüli és mindenek feletti elfogadást jelent elolvasás során, vagy utána.
Az általad ídézett szövegben van egy mondat, ami azt hiszem az egyik olyan, ami számomra iránymutató:
" ....gondolkodj, mérlegelj, győződj meg..."

A másik gondolatom, hogy a könyveket azért olvastam el, mert a róla szóló anyagok, hallott dolgok csak rész információt adtak.
Megérte elolvasni, ugyan úgy, ahogy az Arvisurát is.
Mert amikor azt olvastam, sokszor jött az érzésem, hogy ..hát, igen, ez így történt, történhetett...

Egy érdekes dolog, továbbá még nagyon sok forrás van ilyen is olyan is. Ezek minősítése, mint mindennek szubjektív. Azt, pedig több féle elmélettel egész jól lehet befolyásolni.

A Segítőink szavait megértjük-e, értelmezni tudjuk-e is igen érdekes világ. Az első gondolat sose szokott csalni, mert tőlük van. De, aztán beindul a nagy gondolkodás, és egyéb zavarok.
A másik nagy kérdés miben hiszünk, a Hit - Hit világ.

A földre feladattal jövünk, különböző képességekkel. Hát elég nagy "társasjáték" jön ki belőle egyén-család-közösség-nemzet szintjén.

Áldás-Békesség-Szeretet kísérjen útadon

Szabozs-nek

(Hunasziz, 2009.08.29 14:07)

Kedves Testvér!

Elolvastam a blog-ot. A Nyirkai Jóslat ezen magyarázata számomra teljesen idegen. Nagyon furcsa dolgokat ír le, ami finoman fogalmazva az én "keretembe" nem hogy nem fér bele, de teljességgel ellenkezik.

Idézem a végét a blog-nak:

"A Yotengrit-tanok az Ősök üzenetét közvetítik, és arra intenek, hogy gondolkodj, mérlegelj, győződj meg! Ha meggyőződtél, lépj be a Yotengrit Egyesületbe, és ha a logika misztikája vonz, beléphetsz a Yotengrit Egyházba is!"

Annyi bizonyos, hogy nem az én Őseim üzenetét közvetíti, így hát semmi közöm hozzájuk!!!!!!

A másik kérdésedre a válaszom:

Mindegyik könyvnek van egy belső színe, mely megmutatja melyik csakrád "fejlődését" segíti. Ha a könyv színe szürke, na az nem jó és azt talán nem szükséges elolvasni!
Volt már úgy, hogy egy könyvet egyetlen mondatért kellett elolvasnom, de az a mondat megérte. Mert a mögött sokkal több van. Nem a betük sokasága adja meg az igazi tudást, hanem ami mögötte van.
Valóban igaz, hogy az Arvisura nem mindig fogalmaz konrkétan. Viszont a lényeget megadja, és ha nem is megy bele a részletekbe, az talán azért van, mert tovább is lehet menni azon a szálon, ha az ember megfogja. Én úgy érzem, aki az Arvisurát kezébe veszi és el kezdi olvasni, előbb utóbb kap egy "kulcsot" az olvasáshoz, ami a sajátja és az teljesen egyedi, az csak az övé. S ez a kulcs segíti őt abban, hogy azok a részek, amik talán nincsenek részletesen megírva számára láthatóvá váljon. S ettől válik az Arvisura láthatóvá, érezhetővé és élővé.

Szeretettel

Hunasziz

Jóslat és miegymás

(szabozs, 2009.08.28 08:56)

Kedves Hunasziz!

Nem tudom, hogy ismered-e a következő blog-ot.
Szoktam olvasgatni, érdekes gondolatok találhatóak benne.
A Nyirkai Jóslattal kapcsolatos linket mellékelem.
http://hivatalos-yotengrit.freeblog.hu/archives/2009/06/11/Mate_Imre_A_Nyirkai_Joslat_magyarazata/

A kérdésem egy kissé más irányban:
Ugye nagyon sok forrás található a "piacon" a régen használt Tudás kereséséről, közreadásáról. Írásos én nem írásos források.
Ezek kiválogatása számunkra érdekes probléma.
Ezzel a problémával, hogy "birkózol" meg?
Például az Arvisura is rengeteg információt hordoz, de sok esetben nem fogalmaz konkrétan, és nem is megy bele a részletekbe, jó esetben több róvásból lehet összerakni egy információ részt.

Áldás-Békesség-Szeretet kísérjen útadon

Szabozs-nek

(Hunasziz, 2009.08.26 13:44)

Kedves Testvér!

Köszönöm meleg szavaidat!
A Yotengritet nem olvastam, csak egy szeletkét ismerek belőle, a Nyirkai Jóslatot.
Én is úgy gondolom hogy a két fél alkot egy egészet, hisz mindkettőnek szüksége van a másik félre. Ezen egész által teljesedik az anyagi világ a szellemi világgal. S ha egymást segítik útjukon, hihetetlen dolgokra képesek.

Szeretettel

Hunasziz

Gratulálok

(szabozs, 2009.08.26 08:40)

Kedves Hunasziz!

Gratulálok szép és tartalmas honlapodhoz.

Áldás-Békesség-Szeretet kísérje utadat


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Következő »